Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.12.2006, 22:58
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

kun kerran muutkin täällä samaa pohtiin niin minäkin lisään oman mietteeni

no niin, mulla tuli lauantaina vetoakselisalaattia kun tuosta hienosta corporate 10 boltista meni ristikko, ja samaan hintaa sitten vielä vetarin päät tähän kuntoon...

ristikko piti olla joku "hieno" ja kestävämpi kuin tavalinen, silti se meni poikki niinkuin hammastikku, ja ennekuin auto oli taasen maantiellä vetarit oli entiset,(ja vinssin kiinnityspultit poikki) täytyy kattoa tosta varaosaperästä siihen osa tilalle. mutta mitä sitten vastaisen varalle, miten vahvistaa paikkoja ettei kävisi toista kertaa näin... kaikki puhuu aina dana 60 sitä ja dana tätä, mutta mistäs mä nyt sitten käyttöpelin alle sen danan tempasen, ja mitä ne maksaa.
tohon 10 pulttiseenhan saa vahvempia vetareitakin, saiskohan sen pelkästään sillä kestämään noi 35" renkaan ja mun ajotavan, ja mikähän ristikko siellä sitten kestäis? jonku käytetyn danan kun ostaa niin se pelkästään jo maksaa varmaan saman kuin uuden vetarit tohon ja talouspuolihan tässä isoin este on... ei mulla ole heittää mitään tonnia johonkin tosta vaan.

pikkuvikoja ...

Edited by - Rytari on 03/12/2006 23:00:13

Edited by - Rytari on 03/12/2006 23:01:25
Vastaa lainaten