Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 08.03.2007, 22:13
turpolaattori turpolaattori ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.02.07
Sijainti: härmä, .
Viestit: 22
Perusasetus

kunnostaa vanha kone vai ostaa käytetty pata?


Eli vaihtoehtona nyt kunnostaa vanha paskana oleva pata, mistä ei tiedä vielä mitä on rikki (ainut tieto jotta koluuttaa %¤#¤sti)

Toinen vaihtoehto ostaa n. tonnilla käytetty pata, tietämättä ajokilometrejä jne kuntoa.

Onko kuitenkin viisasta ottaa työn alle tuo olemassa oleva paskakasa ja alakaa sitä kunnostamaan kuitenkin? Pelkään vain jotta sitä uutta vanahaa sitten puolen vuaren päästä ihmetellään taas uusiksi, kun ei pelaa. Osaako joku sanoa hintahaarukkaa meneekö tonni vai kaks jos esim. seleviää runkolaakerien vaihrolla ja työllä??? Vai meneekö jo yli tuon 2000eken... ()

(Huomenna otan olutta, kolesterolit sanoo niin...)

Vastaa lainaten