Viestiketju: Warn Tabor 9k huolto
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 02.12.2006, 01:11
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Itsellä on (Warn) Magnum 9k osina (Warn on synonyymi kaaokselle ja turhalle odotukselle, joten ei taida ihan heti tulla vinssi kasaan)
Kuvassa nro. 5 mulla on samannäköinen jarru kuin alempi, joten onko mulla "uudempaa" mallia? Onko sun vinssi oikeasti myös Magnum?
Jarrua en saanut kasattua heti siten, että sen toiminta olis ollut mielestä järkevää, joten luovutin kuin mies. Eikös sen niin pitäisi olla, että sisäänkelauksessa jarru on vapaana, paikoillaan ja uloskelauksessa kiinni? Sisäänkelauksessa moottorinpäästä katsottuna moottori pyörii myötäpäivään, kuten rumpukin?
Jotain eroa kiinanvinsseihin taitaa olla, mulla oli myös rasvat vielä ok kunnossa ja ok määräkin.
Eikai tuo sun vaahtomuovitiiviste rummun lämmitessä sula ja valu siitä jarruun?

Pieni tuskanhiki, ei verta eikä kyyneleitä, ensimmäiseen vastoinkäymiseen lopetin kun on muutakin tekemistä.

Ajankuluna otin työn ohessa muutaman pullollisen Suomalaista Hartwallin Vichy Originalia, 0.33 lasipullossa tietenkin! Kirkas, poreileva, raikas varsinkin kylmänä, myös lämpimänä parempaa kuin vesijohtovesi noin yleensä. Seuraavaan huoltoon kenties Coka-Colaa, toivottavasti jääkylmänä. Lämpimän colajuoman kanssa hampaat notkistuu aavistuksen liikaa.

T: nyybibaxxter

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten