Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 30.11.2006, 19:10
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quoteerissä oli noin +1/8 osa väljää ennekuin tuli löysät pois.
Ei ole vielä huolestuttavaa. Uudella perällä je vetareilla on tietty paljon vähemmän, mutta kaikissa vanhoissa tuppaa olemaan ton verran.

Lainaus:
quote:Sitten vaihdetta vaihtaessa tuntui olevan hiukka löysää jossain, liekö tulee peristä ennenkuin veto alkaa ja väljyys poistuu?
Tulee kaikista voimansiirron välyspaikoista:
- kytkinakselin boorit
- vaihteiston hammas- ja kytkentähammasvälykset
- jakovaihteiston ensiörattaan boorit
- jakovaihteiston hammas- ja kytkentähammasvälykset
- keskitasauspyörästön välykset
- kardaanin pituusliukujen välykset
- perien hammasvälykset
- vetareiden boorien välykset
- ja vielä edessä vakionopeusnivelien välykset.

Lainaus:
quote:Miten tuo jakolaatikon ensiöratas ilmenee vikana? Luin netistä että joissakin 95-malleissa tuota vikaa on vielä ilmennyt?
Vika tuntuu ensin voimansiirron välyksenä. Ei välttämättä selvää kolahdusta, varsinkin jos tapaa vaihtaa pehmeästi. Lopulta meno lakkaa boorien pettäessa. Ensiöratasjuttu vaivaa 89-94 teknisiä malleja (valmistenumerossa FA-LA). 95 ja uudemmissa (valmistenumerossa MA-&gt tämä on jo korjattu.


Paljon lantikka-asiaa: www.offroadpaja.fi


T, Antti
Vastaa lainaten