Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 30.11.2006, 12:46
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Ei ole eroja napalukollisissa ja jatkuvan nelivedon vetareiden ulkopätkissä, sisäpätkissä on ne pituus erot, Jeeperin kaavaan voi suoraan lisätä ne puuttuvat 77-79 (14.78" / 33.19")paitsi tietenkin ne W/T -mallit!!

Kaikki FSJ:n ulkopätkät 74-91 on vaihtokelpoisia keskenään!!

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi
Ulkopätkien pituudessa ei liene eroa, mut mitenkäs ne sokkaurat?
Itsellä ainakin on joitain kaverin varaosa autojen vetareita tuossa pyörinyt, joissa oli vähemmin uria. Oletin äkkiseltään et olivat napalukon sokkia varten ...ei kai siellä mitään ylimääräisiä uria ole??

Juuh, mutta FSJ:ssä ei oikeastaan tarvita kuin se uloin ura, siihen lukitaan sekä manuaalinapalukko että jatkuvan nelivedon ratas (tämä on jousikuormitteinen, sillä vedetään vetoakselia ulospäin samalla, että se spindlen ja vetarin välissä oleva huulitiiviste pysyy kiinni spindlessä ja estää veden ja muun moskan sisäänmenon spindlen sisälle!!)!!

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi
Vastaa lainaten