No niin.
Jörmelö taitaa olla eniten ammattilainen tässä asiassa.
Kuumalla höyrylläpä irtoaa - tai sitten +72 -asteisella lämmöllä
kuumailmapuhaltimella. Puhallinta käytetäessa tarraa on vedettävä irti kohtisuorassa kulmassa maalipintaan nähden ja tasaisella "hivuttavalla" vedolla samalla koko ajan lämmittäen. Liima lähtee tarran mukana eikä jää pintaan.
Ja jos liimaa jää -käytä yllämainittuja liimanpoistoaineita (yleensä spraypurkeissa) EI muita koska maalipinta/lakkapinta saattaa ottaa itteensä.
Jälki jää lakkaan / maalipintaan aivan varmasti, koska tarrat ovat olleet noinkin kauan laitteessa. Ei lähde myllyttämällä...
Teippauta sitten uudestaan tai anna tarrasarjan olla paikoillaan

-nimimerkki vois olla tässä vaikka autoteippari-
mutta olen siis
ent mainosmies
Edited by - vänkäri on 30/11/2006 08:18:37