Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 28.11.2006, 09:21
masi_71 masi_71 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.05
Sijainti: Somero
Viestit: 125
Perusasetus

B20 ja m45 yhdistelmä oli käytössä vuoden -76 242/244 L mallissa.
Mutta ei kannata takertua siihen.
Henkilöautoissa vain kytkinakselin booriluku ratkaisee.
Saman asetelman saa pultatttua niin tappi- (b20) kuin vinokoneen vauhtipyörään

Nestekytkin ei pitäis vaikuttaa painelaakeriin, ainakaan ei vaikuta henkilöautoissa.

Motonetissä perus kytkinpaketti maksaa alle 200 sadan ja on kit kaikki.

Turbon asetelmalla saa vähän kestävämmän, mut jos B20 on ihan vakio niin maksaako vaivan.


Vastaa lainaten