Viestiketju: Range Rover -74-
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.11.2006, 22:38
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Tällähetkellä runko loppuu heti jousilautasen taakse, siitä tulee uus takaosa 35cm taaksepäin. Tänäänkin olin tekemässä mut kamera oli kotona.

Lainaus:
quote:Näyttää erehdyttävästi vielä ensimmäisissä kuvissa mun ekalta Rangelta, joka mulla oli joskus 89-90. Oma off road harrastus alkoi sillä Ravijoella. En nyt sata varmaa ole, onko sama pirssi ..mut erehdyttävästi muistuttaa samaa. Ostin pääkaupunkiseudulta .. möin pari vuotta myöhemmin. Piti mennä käyttöautoksi erään Roverimiehen emännälle. Oli vielä aika alkuperäisessä kunnossa. Takana Ranchon 5000:t. Ratti oli silloin saman tyyppinen, mut erittäin liukkaaksi lakattu puuratti.
Mulle tullessa oli orkkisruori kiinni, eikä tehostinta tietenkää. Ranchoja ei ainakaan mulle tullessa ollu kiinni, vaan jotku kuppaset orkkikset. Vuonna ~2000 toi on käyny tampereella, silloinen omistaja osti turun suunnalta ja myi helsinkiin. Itse ostin salosta. Penkin alla pullo pirtua ja uistin.
Lainaus:
quote:uusi elämä saattaa olla kovankin käytön jälkeen edessä osaavissa käsissä.
Tarkoitatko sitä, etten ihan yksin laita tota ja veejii käy osaavien käsien kanssa auttamassa välillä

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Vastaa lainaten