Mikä ihme tuossa taas on ongelmana? Minä en näe tuossa mitään ongelmaa. Kenellä on vuoden 2006 mallisessa MAASTURISSA joku itse tehty järeä karjarauta? Ei kenelläkään. Tai oikeestaan tuo vaikuttaa vasta 24.5.2007 jälkeen rekisteröitäviä autoja. Noissa aikaisemmissa on aivan sama onko keulalla karjarautaa vai ei. Jos sanot katsurille että tuo rauta on ollut tuossa vuodesta 2003 niin milläs katsuri toisin todistaa? Kait sitä nyt saa maalailla ja pultteja vaihtaa?
Eli loppupeleissä tuo muutos ei vaikuta pätkääkään vanhoihin maastureihin. Oli nautarauta keulalla nyt tai vasta vuonna 2008.
Noissa uusissa autoissa tuollaiset säännöt ymmärtää hyvin kun miettii sitä että auton alkuperäiset turvajärjestelmät ei varmaan toimi ihan suunnitellulla tavalla jos keulassa on joku järee puskuri. Ja EU:ssa tuskin mietitään pätkääkään sitä että suomessa on vanhin autokalusto ja täällä maasturistit ajelee jollain 80-luvun paskoilla maastureilla. Eiköhän ne kuvittele että tuollaiset pelit on jo siellä romiksella, minne ne kuuluis.
Ihme vikinää jostain eu:sta.. Sais eu vaan jyrätä tuon suomen autoveron mäkeen ja korvata sen jollain vähän järkevämmällä.
-- Jojolla suohon ja kävellen pois --
Nerd-O
|