Näytä yksittäinen viesti
  #53  
Vanha 20.11.2006, 11:37
Revolver Revolver ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.10.04
Sijainti: Porvoo, Finland
Viestit: 1.516
Perusasetus

Jees koitetaan siis ensin vakio puolalla. En ole löytänyt omista btr moottoripapereista mitään tarkennusta puolasta. Mutta niinkun sanoitte, kun se kone ei kierrä niin paljon niin varmaan uazin oma puola riittää

Niin siis muuten tuohon kyllä helposti väsäisi peltilapun päälle, pakosarjaan siis. Mutta ongelmana on se että kun pako ja imusarja tulee samoilla pulteilla kiinni niin hurjan paksu se läpyskä ei voi olla. Ei sitten pultit sovi enää.
Sitten taas jos tekee tosi ohuen peltiläpyskän niin palaako se puhki hetkessä?

Aika jännä tuo pakokaasulämmitteinen imusarja. Kaikkea ne venäläiset on keksinyt talviajon kannalta. Saa tuo olla siinä, kun se toimii ihan hyvin kun on ollut varastorasvassa.

Sitten tuli semmoinen mieleen myös. Lohkossa ja öljypohjassa on aika monta reikää (kaikki kylläkin kierteillä). Jotkut niistä tulee käyttöön, esim. sisätilanlämmitin jne. Mutta voiko ne muut ihan surutta vaan tulpata sopivalla kierretulpalla? Kun ei oikein tiedä että onko ne kriittisiä esim öljynkieron kannalta? Nopeasti katsottuna niissä on harvakierrettä ja tiheäkierrettä. Oletan että harvakierteiset on vesikanavissa, ja tiheäkierteiset öljykanavissa.

UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
Vastaa lainaten