Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.11.2006, 00:28
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Perusasetus

Itsekin vuosikymmeniä eri maalityyppien kanssa tuhranneena olen tullut siihen tulokseen, että kun ostaa yhtä hyvää maalityyppiä, ei enää muita metallimaaleja kaipaa. Kahdeksaa perussävyä saatavana, joista itse sävyttämällä saa tehtyä lähes mitä sekoitussävyä tahansa. Tärpättiohenteisena ei mikään hirveä käryämäänkään. Vähän kun ohentaa, niin tasoittuu pensselilläkin sutien lähes ruiskumaalatun veroiseksi. On tosi helppo ja peittävä maali ruiskuttaa, eikä valahda kovin helposti. Kuivuu tosi nopeasti. Tuossa juuri maalasin nollakelillä ulkona rautaa, ja kun tunnin päästä kerkisin kokeilla maalipintaa, niin sain samantein sipaista toisenkin kerroksen. Kaksi kerrosta on syytä maalata, jotta saa kunnollisen ja riittävän paksun kerroksen. Tosi helppo ja hyvä maali; Ruostesuoja- ja pintamaali samassa purkissa, samansävyisenä. Peittävyys on taattu.
Aateleppa ite: Litrahinta on 19 - 22 Euroa, riippuu vähän mistä ostaa + halpa tärpätti ohenteeksi, eikä vaadi mitään hiekkapuhalluksen tasoista pohjatyötä. Irtoruoste pois teräsharjalla ja isommat rasvat pois bensalla/tärpätillä. Kiinteän ruosteen päälle saa maalata.

Tsekkaa linkki: http://www.maston.fi/php/index.php?k...enesto&tuote=1

P.sst: Ei ole maksettu mainos... ;o>
Olen itse just tällä tuotteella maalannut jo vuosia ja siksi uskallan suositella muillekkin. Jos ennenvanhaan tykkäsit Miranolista, niin tähän tuotteeseen suorastaan Rakastut... ;o>

Vastaa lainaten