Viestiketju: Freelanderin ajonesto
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.11.2006, 09:02
Freelander Freelander ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 16.11.06
Perusasetus

Mä olenkin tässä itselleni vannonut, että jos joskus saan autoni ajokuntoisena ulos tuosta merkkikorjaamosta, niin pysyttelen niin kaukana siitä kuin mahdollista. Käytin koslaa alunperin Lohjalla, mutta tämä ko. merkkilafka on tosi lähellä mun duunia joten siellä on helpompi käydä. Eihän tämä ole ensimmäinen kerta, että tuossa lafkassa arvotaan vika ja vaihdetaan kokeeksi osia aloittaen sieltä kalleimmasta päästä. Onneksi täällä pk-seudulla on valinnan varaa.

Onneksi nuo ei pahemmin nikottele kun toteaa että meni kustannus sitten heidän korjaustakuuseensa; ja kiltisti ovat antaneet joka kerta ilmaisen vaihdokin alle. Tuntuu löytyvän enemmän good-williä kuin ammattitaitoa.

Tuosta vikalistasta jonka tonne aiemma laitoin, mun ei ole itse tarvinnut kaivaa kupeestani kuin pieniltä osin. Hyvin on maahantuoja korjannut omaan piikkiinsä vaikka auton takuu on umpeutunut jo kuusi vuotta sitten.

No, antaas nyt katsoa. Alkavat penkoa virtalukkoa ja sen pohjaa uutta starttia odotellessa. Ja oli nyt kumpi vika tahansa, niin hyvittävät aikaisemmat korjausyrityksensä tästä kustannuksesta. Jotta jäähän sitä vähän suolarahaa vielä Jouluksikin.

Ja taas on alla tuliterä vaihdokki ilmaiseksi - mikäs sillä on huristellessa vaikka se onkin japanilainen.

Edited by - Freelander on 17/11/2006 09:03:40
Vastaa lainaten