Lainaus:
quote:
Lainattua:"- Sanoin vaimolle, että lähdetään ja otetaan taksi. Kaverit tulivat takaapäin ja ottivat käsistäni kiinni ja sanoi, että nyt lähdetään. Pysähdyin ja sanoin, että minä en mene minnekään."
|
Niinpä niin. Minä veikkaan taas että tuo koko homma on täyttä paskaa. En usko että kukaan vartija käy normaalin ihmisen kimppuun. Minkä takia joku on edes kuvitellut että tuo kaveri käyttäytyy uhkaavasti? Vittuillut jollekin vr:n henkilölle, joka sitten on pelästynyt tätä ilmeisesti jonkin asteista hormonihirviöö. Vartijat tullut paikalla ja pyytänyt kaveria poistumaan joka sitten alkaa jälleen vittuileen vartijoille. No yllättäen kaverit sitten lähtee saattamaan heppua pois.
Nuo lehdet nyt sattuu kirjoittamaan kaikenmoista paskaa mikä ei ole lähelläkään totuutta ja pitää olla aika tampio kaveri jos oikeesti uskoo ihan kaiken mitä lehdessä lukee. Hyvä esimerkki on tämän land rover offikeskus hepun haastattelu missä hän jyrkästi on sitä mieltä että offia ei saa harrastaa. No kaveri itse sanoi ettei se ihan noin mennyt, mutta ilmeisesti reportteri vähän väritti perin tylsää juttua.
-- Jojolla suohon ja kävellen pois --
Nerd-O