Vikakoodeja?
Ei mitään käsitystä. Mä olen vain tällainen tavan tampio joka pistää peukun suuhun ja korvaan ja soittaa hinurin hakemaan lootan telakalle.
Telakalla Lantikka on nytkin, mutta sielläkin tunnutaan olevan aika pihalla siitä mistä ongelma johtuu.
Ja siitä maineesta... En tiedä onko mulla vaan ollut p*ska säkä, mutta ikinä ei enää mulle Lantikkaa tule. Tässäpä pieni ote vikalistasta; ja auto on vm. -99 ajettu 190.000 km ja sekin rääkkäämättä autoa mitenkään erityisesti:
- koiranluut uusittu
- kuskin istuimen lämmittimen termostaatti uusittu
- ajovalojen pesurin takaiskuventtiilit uusittu
- ajovalojen pesurit otettu pois toiminnasta koska uudet takaiskuventtiilit ei toimineet
- kilpivalo uusittu
- ikkunannostimen moottori uusittu
- kannen tiiviste kärähti ->korjattu maahantuojan piikkiin
- kilpivalo uusittu taas
- kutsuttu "laadunparannuskorjaukseen", jäi epäselväksi MIKSI
- pakoputki uusittu
- "koiranluut" uusittu taas
- kilpivalo uusimisen sijaan korjattu
- käsijarru uusittu
- kardaanin tukilaakeri vaihdettu
- kannen tiiviste kärähti uudelleen -> korjattu omaan piikkiin
- takajarrut ruostuneet läpipuhki ja joitain osia jopa pudonnut tielle
- kaikkia jarruja joudutaan vähintään kerran vuodessa putsaamaan; suojattomat ja jarrukenkien/palojen ja -levyn väliin menee jatkuvasti paskaa kirkumaan ja parkumaan
- kannen tiiviste kärähti kolmannen kerran -> maahantuoja vaihtoi moottorin erittäin edullisella hyväveli-hinnalla
- ajonestolaite ei tunnista klippiä/avainta; klipit vaihdettu
- kardaanin laakeri korjattu taas
- ajonestolaite brakaa taas
Muuten pistäisin auton vaihtoon, mutta kun siinä on uusi moottori, uusi kytkin ja rempattu voimansiirto niin PERIAATTEESSA sillä pitäisi olla matkaa jäljellä ainakin toinen mokoma.
|