Näytä yksittäinen viesti
  #42  
Vanha 15.11.2006, 22:40
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.077
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lontoon taitajille iltalukemista: http://www.customtacos.com/tech/index.php?article=137
Punaset laatikot kannattaa huomioida.

------------
En oikein ymmärtänyt tuota kohtaa että spacerit koventaa jousitusta, koska esijännittää jousta... Höpöhöpö, no tietty jos iskarista loppuu pahasti ulosjousto kesken niin sitten.

Lainaus:
quote:Spacers
A coil spacer basically preloads the spring which lifts the truck.

Cons: -Stiffens the ride of your truck
-Can cause your springs to prematurely sag
Edelleenkään ei taida kukaan täällä olla laittanut IFS-keulaan spacereitä, yläpallon ja tukivarren väliin siis. Itellä on ollu tällaset jo kohta pari vuotta:

Ulosjoustoa/korotusta tulee 40 mm lisää, mitään et menetä. Sauvoja ei tarvitse kiristellä, eli ajomukavuus säilyy.

_______________________________________________
Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15
Vastaa lainaten