Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.11.2006, 16:47
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Mun mielestä tosi asiallista,että naistenhakkaajalle näytetään paikkansa,miettii ehkä seuraavalla kerralla kahdesti,mutta mielipiteen vapaus on sinullakin.
Just, kyllä, mulla on mielipiteenvapaus, koska mulla on tuttavapiirissä mieshenkilö, joka on saanu 3 viikon sairasloman sen takia kun oli "naisenhakkaaja".
Tosin, näitä omankädenoikeudenharrastajia ei sattunu kiinnostamaan, että se meni väliin, kun kaks muijaa mätti toisiaan. eli nosti päällä olleen akan pois toisen kimpusta...
Mutta kun akasta tuli verta ja kaveri piti sitä takaa kiinni, nin ettei pääse käsillä huitomaan, niin siinähän oli taas syytä vetää turpaan neljän miehen voimin, JOISTA kaksi oli vartijoita.

Jotain olen tapauksesta oppinut, väliin en mene, ja oikeuteen on turha mennä, jos näkijöitä on neljä vastaan yksi ja "pahoinpidellyt" ovat niin kännissä, ettei muisti pelaa...

Mutta yhtäkaikki, mielipiteenvapaus se on sullakin... Varmaan kaverin sakkotuomio ja sairausloma oli sun mielestä oikeutettu...

<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen KALAVIEHE!!!</center>
Tauti se on luulotautikin,mutta tuon kaveris tilanne on hieman eri,enkä ole siitä mitään sanonut,nyt sanon,että luulet väärin.Mee valittamaan oikeusmurhaa tuomarille,sillä minähän en voi sattuneelle yksinkertaisesti mitään.

Edited by - ugly_hj on 15/11/2006 17:04:04
Vastaa lainaten