Lainaus:
quote:
mitenkä tuo hj-61 syöttöpumppu käykö se suoraa hj-60 lokiin, sitten saako garetin gt2259 turpoon isoa pakopesää
jotta ei tulis pakopaineita niin helposti jos ottaa pitempään tehoja ulos. ja kellähän semmoisia vehkeitä olis
tarjolla.eli löytyykö vinkkiä. ja sitten tuli mieleen mistä hj kulkijaan pitävä kytkin asetelma ja levy, sillä taitaa tulla vaikeuksia kytkimellä pitää turpottamisen jälkeen.
terho
pakko mahtua ku on vihitty
|
Pakopaineita saat rukattua muuttamalla siipikulman lähtötilannetta ja laittamalla mietopaineisen kellon työntämään siipikulmaa isommalle ja sitte sopivasti rajottaa jousella tai toisella kellolla huippupaineen.
Itellä oli kahella kellolla ja toista sai säätää hytistä.

Semmostaki oon pähkäilly miten toimii vnt ton kaasuläpän kans mutta saattaa toimia hienostikki ku ohjaukset ottaa sopivasta paikasta.
Ehkä vähä pieni toi turbo yläkierroksille mutta piisannee vakiopumpulla.
Semmonen vielä, että kompurapuolen laippa on tosi ohutta ainesta eli kannattaa kannakoida järjen kera putkistot ja joustoja välliin.
Kyllä lähtee?
Edited by - swamber on 13/11/2006 17:20:47