Lainaus:
quote:
Nyt on kiinni Opelin 2 litranen ruisku, mutta en saa sitä leimaan kun hieman liian tehokas (~5kW). Joutuu vaihtamaan joko Volvon pari litrasen tai sitten Asconan 1.8 ruiskun niin menee vielä läpi.
Alkuperänen moottori lepää varastossa kun oli menny edellisellä omistajalla vaihdelaatikko särki. Oli sitten Opelia sinne asentanu.
|
mitä konetta käytät vertailuna, uazin vakio 2,445l??? jos on näin niin huolesi ovat ohi. koska voit käyttää uazin 2,9l konetta vertailu koneena
Lainaus:
quote:
Toi loota on kyllä tosiaan helpoin ottaa alakautta kun ei ole nostinta. Laskee jollekin matolle tai vastaavalle ja sillä vetää lootan auton alta pois ja purkaa lattialla jakovaihteistoo irti ja niin edelleen.
Ei ole vaan yhtään käsitystä että paljonko tommonen rautamöykky vois painaa?
|
etsi semmoinen topic kun "uaz vaihdelaatikko projekti". siellä olen selittänyt tuon vaihdelaatikon irroittamisen ja alas laskemisen. kyllä sen vaihdelaatikon+jakiksen yksin nostaa, mutta kyllä se painaa jonkin verran.
itse sillon laskettiin koko härpäke ensin lastauslavalle auton alle ja vedettiin lava pois.
mutta katso topic, sieltä löytyy kuvia
UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"