Joop näin just. Se mitä minä tarkoitin tuolla toisella akselilla. Et jos ei viitsi koppaa aukaista ja saa pyörittelemällä tuommoisen aikas tarkan tuloksen. Niin voipi katsoa mitä välityksiä yleensäkin on saatavana kyseisiin (molempiin) periin, jos ovat eri valmistajan tekosia. Ei yleensä jää montaa vaihtoehtoa ..kyllä siellä sama välitys on edessä ja takana!
Edellyttää nyt tietysti et on joku opus tai internetti käytettävissä. Kyseiseen kulkineeseen tarjolla olevat akselit ja niihin saatavat välitykset löytyy myös korjausmanuaaleista. Tuon takia olis aina kiva tietää mistä autosta kyseinen aksula on.
Tottakai tehtaan käyttämä välitys riippuu myös moottori ja vaihteisto yhdistelmästä, auton painosta ym..
Eikä se 4:11 välitys todellakaan ole yleisin mitä FSJ:n alta löytyy ...olisikin!
|