Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.11.2006, 10:27
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
quote:tätä mä just olin hakemassa,pois vain muutakin kun nyybit (missä ei ole ollut mun mielestä ikinä mitään vikaa!!).
eli rajoitetaan rakentelu jonkinmoisiin "varmoihin" tapauksiin ja sitäkautta saatais taas jotaa oikeeta juttuakin näkyviin.
ja minne se "riidankylväjä" laalaa on kadonnut (riidankylväjä laalaan oma kommentti),eli joistakin "hyvistä" äijistä pallo kiertämään ketkä ymmätää jotain näistä koneista ja rakenteluista eikä jakele oikeuksia kaikille.
Ööh.. Siis jos nyt oikeen tuon ymmärrän niin haluut tänne oman osion, minne ei pääse kuin tietyt henkilöt. Lukemaan ja kirjoittamaan siis. No mikäs hemmetin idea tuossa sitten on? Kolme heppua keskustelee toistensa kanssa muna pystyssä kun viritti mogin alustan cruiseriin. Jippii. Miksei myös muut saisi osallistua siihen keskusteluun ja wänkkeröidä siinä mukana jos siltä tuntuu? Meinaatko että tänne pitää perustaa oma "eliitti" porukka?

Ja jos siltä tuntuu että tuollainen pitää perustaa niin tee oma keskustelupalsta. Siellä voi vapaasti modailla ja estää porukoiden pääsyä sinne. Ei tänne tarvi tulla silloin.

-- Jojolla suohon ja kävellen pois --

Nerd-O
Vastaa lainaten