Lainaus:
quote:
MIstä SINÄ tiedät mitään minun rakenteluista ,entisistä tai meneillään olevista. Et mitään.Enkä myöskään sinulle kerro ja syytä voit miettiä.Tai aivan sama, riitti vähäks aikaa
kait niitä sit olis näkyvissä jos niitä vois näyttää,kyllä nyt pistää miettimään 
.Joo kyllä se miettiminen tekee siulle tosi hyvää. Eihän se sinulle mitään kuulu, mutta itessä on miestä tunnustaa,että olen aivan paska näitten tietsikoitten kanssa.Läppäri hajos alkusyksystä, ollut korjauksessa siitä lähtien.Sillä osasin laitta ne muutaman kuvan, mitä galleriassa on . Yritin saada saman ohjelman tähän vm.98 kotikoneeseen, mutta ei se toimi(fuji fine pix).Eikä muuten avaa sähköpostejakaan.Kamerasta löytyy siulle kuvia, kun saan ne sieltä jotenkin pois.Ei ole vaan ollut niin suurta PÄTEMISENTARVETTA että olisin laukannut sen takia liikkeeseen uutta konetta ostamaan.Tämä vanha paska oli ilmainen. Se läppäri on ostettu navigointia (saimaa) varten, ei kuvien lähettämistä varten. Toisekseen, on olemassa sellaisiakin hitsaustöitä, että en niistä kuvien muodossa tänne raportoi,vaikka olen niitä tehnyt.Sitäkin voit miettiä miksi.Jos siulla on vielä miettimisen jälkeen jotain epäselvää, soita 0500916170 Sami, niin voin kertoa.Tai voit tulla vaikka katsomaan,lupaan keittää kahvit.
|
jou nou hätä ei ole mitään projektien "esittely" pakkoa parempi jos olet jotain keksinyt niin pidä homma omana tietona niin ei ko osan hinta nouse!?
oikeesti ettei käy niinkuin mulle että teet vitusti töitä ja näät vaivaa kehittelyyn niin alkaa naapurikylän äijät mitkä ei ole keksinyt ikinä mittään munaamaan kauppoja jo sovituisa kaupoista.
eli jos hommaa haluu kehitellä niin ja jos muuta kuin "kusipää" niin sillä sisään rakentelu sivuille eikö mitään järkee?
.
.
.
.
.
.
.
.
Edited by - jjtp on 05/11/2006 02:18:39