Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 04.11.2006, 20:15
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Yleensä on riittänyt tyhjennystulpan avaaminen. Jos ei muuten ala tulla, niin sorkkii pohjalla olevaa paksumpaa mössöä rautalanganpätkällä.

Jos napaa ryhtyy purkamaan, niin olkatappeja ei kannata irrottaa vaan purkaa napa ja nysäakseli pois. Muutama tiiviste kannattaa varata hommaan.

Jos olkatappeihin koskee, niin kannattaa samalla tarkastaa laakerien esipuristuma. http://www.offroadpaja.fi/Landrover/...htm#Ohjaus_rav

T, Antti
Ei tuo minun mielestä kauhean tahmea saa olla jos sen säätää uudelleen korjausoppaitten arvojen mukaan?
Eikö se oikeaoppisesti säädetä vedettävällä jousivaaalla? Esim: semmosella jolla voi kaloja puntaroida? Ja arvoksi/vastukseksi pitäis saada noin 1,5kiloa kun veto on päällä? Toki sillon vastuksen pitää nousta kun kappale on juuri ja juuri saavuttamassa liikkeelle lähtöä?
Liian kireähän syö laakerit?

Timo..
Vastaa lainaten