Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.11.2006, 00:19
iroc iroc ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: H:ki, .
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:Mutta parasta on parkkeerata siten ettei pysäköijä pois pääse. Antaa hänen sitten koittaa keksiä keinot. Kandee valokuvata lähtötilanne, noin niinku vakuudeksi vahinkojen varalta.
Aijai. Tuon kun tekee niin kusessa on. Tuli nimittäin kerran tehtyä tuollainen ja jälkikäteen sainkin sitten selville että tuo on joku hemmetin vapauden riisto tms. Katsos kun sitä ei tiedä jos tällä auton omistajalla yllättäen tuleekin vaikka sydänkohtaus ja se lähteekin sillä autolla äkkiä sairaalaan. No sun autos kun on siinä edessä niin sehän ei mihinkään pääse, joten sinä saat syytteen tuossa vaiheessa.

Tiedä sitten onko tuo muuttunut johonkin 6v aikana.

Itse varmaan selvittelisin poliiseilta voiko tuossa hinauttaa auton jotenkin pois. Todennäköisesti saa jos siellä on jossain maininta että luvattomat pysäköijät hinataan pois. Sitten taloyhtiön hallituksen/isännöitsijän päätös siihen että taloyhtiö maksaa kustannukset siitä siirrosta, joka taas perii ne jotenkin auton omistajalta. En tie kyllä onnistuuko tuollainen ikinä.

Itse varmaan merkkaisin paikan hemmetin isoilla kirjaimilla varatuksi ja vaikka auton rekkari vielä siihen tehostamaan. Mut perin perseestä tuollainen on. Maksaa paikasta ja ei edes pääse siihen. Tuostahan voisi myös isännöitsijältä kysyä että mikä idea on maksaa, jos ei kerran pääse omalle paikalle?

-- Jojolla suohon ja kävellen pois --

Nerd-O
Toihan nyt on ihan paskapuhetta.
Jos päästät sydänkohtauksen tai jonkun muun sairauskohtauksen saaneen henkilön rattiin, ja se ajaa esim. kuolonkolarin, niin sinuahan syytetään avunannosta rikokseen. Ambulanssi se kuljettaa ihmiset hospitaaliin, harvemmin pakottavat sydärin saaneen ajamaan itsensä hoitoon.
Itse olen aina blokannut väärin parkkeeraajat, ajamalla jonkun tarpeettoman autoni, poikittain kylki persiiseen kiinni, ja varmistukseksi ottanut valokuvan tilanteesta. Muutaman kerran on virkavalta puuttunut asiaan, kun mannet ovat olleet kolmatta viikkoa jumissa, mutta ei ainakaan mitään sanktioita ole tullut, ainoastaan röhönauruja nuo polliisit päästelleet.
Eikä nuo poliisit kyllä itse edes tiedä mistä ja miten sakottavat.
Sain aikoinaan sakot asvaltin värittämisestä, sata mummonmarkkaa metri, eli kaksi tuhatta, mutta halusin nähdä lakipykälän, mihin tuo perustuu. Loppujen lopuksi, kahden tunnin miettimisen ja pähkäilyn tuloksena, sain rikesakon moottoriajoneuvon häiritsevästä kuljettamisesta taajama alueella. Joten kysynpähän vaan??? Mihin lakipykälään mahtaa tuo vapauderiisto perustua?

Edited by - iroc on 04/11/2006 00:34:04
Vastaa lainaten