Lainaus:
quote:
Elikkä ongelma ois semmonen ettäkuin oon vaihtanut mazda b2500:seen vm-97 turbokoneen ja katsastuskonttorilla vaatis nyt päästötodistuksen
|
Siis onko se mosa bensa vai riisseli, mosa vm. -97 vai auto vai molemmat? Jos se on 2.5-litrainen turboriisseli, niin lienee uudempi kuin -97?
Mikä on koneen tyyppikoodi, WL, WL-T tai jotakin senkaltaista? Pitäisi lukea lohkon kyljessä jossakin ja muistaakseni imusarjassa. Jos on WL/WL-T, niin voinet kysyä todistusta myös Fordin kautta, kun kysyt sitä 1999- tai 2000-mallin Rangeriin. Ainakin itse olen saanut Fordin maahantuojalta teknisen todistuksen mazda_b2500-rangeriin yhdestä asiasta, tosin koneen vaihdosta ei ollut kyse.
EDIT: 1999 tehdyn 2.5:n turbodiisselin sylinterikannessa vasemmalla (kuskin puoli), puolivälissä venttiilikoneiston korkeudella lukee WL ja startissa on tarra, jossa lukee WL81. Lohkon kylkeä ei enää nähnyt, kun on tullut lisättyä kamaa konehuoneeseen. Jossakin imusarjan alapuolella muistan lukeneen WL ja jotakin ehkä jatkoksi. Imusarjassa ei ollutkaan mitään merkkiä.
Tämännäköinen kone:
Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Edited by - JiiPee on 02/11/2006 21:17:16