Onko sulla kuvaa minkälainen toi sun tyhjäkäynninsäädin on?
Tuossa mun ruiskussa on tällainen ratkaisu eli kylmällä virtaa ilmaa kaasuläpän ohi tuon pitkulaisen rungon osuuden kautta (mun kuvassa ilmanputsarin pannan kohdalla ja suuntaisesti). Siinä on perustermari jossa virtaa jäähdytysneste ja kun on tarpeeksi lämmintä menee putki tukkoon. Lisäksi tuo oranssi solenoidi, mikä näkyy tuossa sunkin kuvassa lähimpänä jakohihnaa ohjaa tuossa mun kuvassa näkyvää "kelloa" (polttoaine putken vasemmalla puolella). Se pitää läppää hieman avoimena ja kun solenoidi avautuu imaisee se alipaineella läpän kiinni kokonaan (syytä tähän en tiedä, moottorijarrutus, tms?!). Muuta tyhjäkäyntiin liittyvää en tuosta paketista ole löytänyt...
Megalla tarkoitan tuollaista tee-se-itse ruiskunohjausta (
http://www.megasquirt.info). Ei ole tule pahan hintaiseksi laittaa ja ohjeistustakin löytyy runsaasti. Mulla löytyy suikasta tuollainen Bosch:n ruiskulla, jonka takia tämä mun setti on myytävänä

.