Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.11.2006, 10:11
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Nerd-O aina haukkuu tuon BFG AT:n pitoa, mutta kyllä ne mulla kahden auton alla rullaavat ympäri vuoden. Oliskohan tossa käynyt niin, että kun vanhat BFG:t vaihtaa uusiin Coopereihin, niin pito on oikeasti ollut parempi? Ei noissa juurikaan pitäisi olla eroa.
Lähtökohta on ehkä hieman eri. Cooperit on alunperin suunniteltu talveen. BF:t ei varmanakaan ole suunniteltu pelkästään talveen. Joten vaikka kuinka olisi uudet bf:n renkaat ja cooperit niin veikkaan että cooperi on kyllä huomattavasti parempi talvella. Ja tuossahan kysyttiin talvirengasta. Veikkaan että cooperit on aika heikko esitys metsässä ja kesällä. Cooperit voi kesällä myös kuluu aika nopeesti. Vaikuttaa aika pehmeelle tuo kumi.

Ja tuo pitokin on aika mielenkiintoinen. Joku kehuu että mutiainen on todella hyvä talvirengas. Omasta mielestä sellaisella pääsee kyllä hengestään talvella tai auttaa jotakuta muuta pääsemään hengestään. Mut ihan miten tykkää. Mulla on erikseen kesäksi (ja maastoon) mutiaiset ja talveksi ihan talvirenkaat.

-- Jojolla suohon ja kävellen pois --

Nerd-O
Mää oon sun kanssa samaa mieltä noista mutiaisista. Meillä on tuossa offipirssissä mutiaiset ja ei tartte paljoa käskee kun sutaa talvella. Jarrutuksessa ei pidä sitten yhtään. Ne on aika kovan tuntoset ja muovimaiset kumet?

Kohta puolin pitäs lähtiä tutustumaan cooppereihin, bfg:n tarjouksen olen jo kysynnyt ja todennut että ne on hyvät renkaat. Miksei myös coopperitkin?
Lähinnä tuolla autolla pitäs vaan talvella ajaa, ei pahemmin kesällä, mutta mistäs sitä tietää jos sillä innostuu kesälläkin ajelemaan? Ei kuiteskaan huvittas parin talven/kesän jälkeen uusia renkaita..
Bfg mainostaa jossain lantikka sivulla että jotkut ovat ajanneet 100tuhatta mailia vaihtamatta renkaita? Se on jo kova saavutus jos vaan on totta?

Timo..
Vastaa lainaten