Jep.. takaperähän se siellä kolistelee.. ei kuulemma ole kovin vakavaa vielä (huoltomies tarkisti). Eli ääni on melko pieni omassa vitarassa.. enempi se huolestuttaa isän vitarassa

Miten on, onko vitaran perä helppo säätää ja kannattaako säätö enää? Meinaan että joskus joku sanoi että jos kovin kuluneen perän menee säätämään saattaisi se kulua tämän jälkeen nopsaan? Tiedä sitten..
Ruisku näyttää hiukan erilaiselta kuin mitä meikällä... virittelen sen kaasuläpän potikan kuntoon joku kerta. Ei jaksa vaihtaa koko ruiskua

hehh. Ellei sitten jostain löydy potikkaa ennen viritystä.
Ulina: luulen tässä tapauksessa vähän että ääni ei tulisi etunavoista.. ajattelin vain että kun ulina kuuluu myös kun napalukot ovat free-asennossa.. ..kuuluu myös vauhdissa kun laittaa kytkimen pohjaan..
Mutta mutta.. nytpä ei ole enää kuulunut muutamiin päiviin (??) hehee.. olen joskus havainnut muissakin autoissa samantapaisia, enempi vähempi outoja/"normaaleja" juttuja kun keli lähenee nollaa ja pakkasta. Arvoitukseksi taitaa jäädä, kunnes kilahtaa
Öhh..seuraavaksi pitäisi yrittää suojata moottoria jotenkin alapuolelta.. ihan vaan siis loskalta(/vedeltä).. mietin jo turkkilevyä mutta kun kuulin että on kallista, ajattelin että voisi kai tehdä parin milli pellistä pokkaamalla ja sitten maalit pintaan? Vai onko huono idea? Ainakin saisi sellaisen kuin haluaa kun itse tekee

Vai onko tullut kellään vastaan alkuperäisiä vitara moottorisuojia? Itse en ole moisia vielä nähnyt.
---
jamppa