Lainaus:
quote:
missä moista eenustettiin? Olihan ennustus pe-la yöksi sairasta mysrkyä, mutta sit ootetaan vieläkin.
Noo sanotaan 12,5 autoa kolisee
|
Lainaus:
quote:
Oikeasti itse olen ollut havaitsevani kevyttä ylilyöntiä fmi:n osalta Lahdentien suman jälkeen, jossa taisi olla valitettavia uhrejakin. Ilmatieteenlaitosta arvosteltiin tällöin liian kevyestä tiedotuksesta, ja nyt tuntuu ettei sellaiselle arvostelulle anneta sijaa vrt. viikonlopun myrskyt.
|
Jaa, suomessa kun nyt kuitenkin on elämää muuallakin kuin Helsingin seudulla. Jos myrskykeskus kulkee Vaasan kohdalta maahamme, niin se ei välttämättä aiheuta kummoista tuiskua etelään, mutta kyllä tuolla Oulussa oli kuulemma ihan kelpo myräkkä. Eli ei sitä turhasta varoteltu. Lisäksi se puhuri saattaa menettää voimiaan odotettua nopeammin, jolloin se ei suomessa enää kovin kummonen ole, vaikka koko ruotsi olisikin täydessä kaaoksessa.
Kyllä mun kämpillä täällä Sipoossa oli riittävän tuulista, vaikka ei nyt pyryttänytkään.
<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen
KALAVIEHE!!!</center>