Aikoinaan meikäläisellä oli Hankookin Dynamic MT:t (BFG:n Mud Terrainin kuvio) ja niissä oli jopa nastanreiät valmiina uutena. Mulla ne oli kokoa 31x10.5x15, mutta eiköhän tuo ole sama juttu 33sienkin kanssa. Eli kyllä niihin nastat pitäis saada. Eri aisa on sitten, että maksaako vaivaa.. Kyseisistä renkaista ei minun mielestäni kannata alkaa ainakaan tienpäällä toimivaa nastarengasta alkaa yrittämään. Joihinkin talvisafareihin nastoilla saa kenties kivasti lisäpitoa, mutta nastarenkaiksi en alkais mutapintaisia renkaita vähällä kummalla tekemään... Tosin, riippuu pitkälti nastan pituudesta. Joillain raskaankaluston nastoilla rengas saattaa jopa jonkunverran pitääkin, mutta silloin pito on kyllä vain ja ainoastaan nastojen varassa. Kuvioiden aukileikkaaminen voisi hieman parantaa tilannetta, mutta mene ja tiedä.
Ja senverran vielä, että itse taiteilin viimetalven Mutiaisilla ja näyttää siltä, että taiteilen tämänkin talven. Ei ole hääviä hommaa, varsinkin, kun mulla ei ole edes niitä nastoja.
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com
Edited by - Nalle on 31/10/2006 10:19:55