Ei, eipä Raamatussa todellakaan sanota että ihmisten valistamista pitäisi tällaisella foorumilla tehdä. ehkäpä tosin siihen aikaan ei vielä tiedetty että tämmöisiäkin aparaatteja keksitään, vai mitä luulet?
Mutta, aivan, kyllähän sinuakin kohtaan ollaan sanottu täällä pahoja asioita. pahoittelen, kun en niitä viimeisimmässä viestissäni huomioinut. ja minun ei ollut missään vaiheessa tarkoitus loukata sinua. jos sait sen kuvan, pyydän anteeksi.
tähän vertaukseen muslimien pyhiinvaelluksesta. kysehän oli alunalkaen wiccalaisuuden määrittelystä, mutta kun nämä muslimien pyhiinvaellukset ovat jo niin tärkeitä ja oleellisia heidän uskonnolleen. tuskin kukaan todellinen muslimi edes yritäisi kutsua itseään kristityksi. ei, enpä usko että ihminen voi olla muslimi ja kristitty samaan aikaan. mutta wiccalainen ja kristitty. noh, sanoisin että se on mahdollista, mutta senkin määrittely on mielestäni niin tapauskohtaista.
kysyit että onko Jeesus nyt tyytyväinen minuun. uskon että hän on, sillä yritän parhaani mukaan elää hänen tahtonsa mukaan. otan oppia asioista, joissa ensin inhimillisesti erehdyn. katso, olen nyt kirjoittanut Raamatun ja Jeesuksen isolla, niinkuin minulle huomautit. pienehkö mukani tuossa edellisessä viestissä, mutta olen varma että Jeesus ymmärtää ja antaa anteeksi
Note! This message was posted anonymously!