Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 28.10.2006, 20:37
jamppa00:n Avatar
jamppa00 jamppa00 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.06
Sijainti: etelä-pohjanmaa, Finland.
Viestit: 103
Perusasetus

No eipä ollut ihmeellinen huoltoreissu.
Venttiilit saatiin säädettyä, aavistuksen oli imuissa säätämistä, eikä nokka-akselikaan ollut kovin huonossa kunnossa.

Ruiskusta senverran että totesipa huoltomies samaisen kaasuläpän asentoanturin olevan rikki.. Kaiken huippu on että suzukilta ei saa pelkkää anturia (lue: potikkaa) vaan siinä tulee kuulemma "puoli" runkoa ruiskulle mukana eli vähän niinkuin kaupan päälle se anturi. Hintaa olisi vaivaiset 430euroa (listahinta toki). Mutta että vähän siinä naurettiin myyjän kanssa käytäntöä että ei ole edullinen ei
No, ei auta.. joku kaunis päivä otan säätimen irti ja teen sellaisen itse.. onhan korjausoppaassa arvot mitä sen pitäisi antaa ulos niin ei tuo niin vaikea voi olla.

Voimansiirrosta.. ristikko on ok.. joko välystä perässä tai jakolaatikossa.
-->> Onko perämutikka vitarassa säädettävissä ja kuinka helposti?
Lisäksi kylmänä (aamuisin yleensä) ekat pari sataa metriä kuuluu jännää ulinaa... olisko joku laakeri. Täytyy tarkistella vielä oliko tässä autossa nippoja jota voidella...

---
jamppa
Vastaa lainaten