Tänään sitten iski motivaatio iskarin vaihtoon, aloitetaan edestä.
Kaikki mutterit niin jumissa että vanhoista iskareista katkesi järjestään iskareiden yläpään kierreosa. Helpottihan se hommaa kun ei auki asti tarvinnut vääntää, milloin lie vaihdettu viimeeksi.
Muutamia huomioita, iskareiden vaihdon jälkeen etupää nousi noin 1" ??.
Takapää
Tästä ei kannata puhua, alla edelleen vanhat

yläpään kiinnikepultti katkesi heti kättelyssä pelkääjän puolelta.
Voimankäyttö ei toiminut tässä tapauksessa kovin hyvin.
Yksi kysymys loppuun, pitääkö se yläpään kiinnike olla aito Ford osa vai saako sinne laittaa vastaava muu valmiste osa.
Pultti on kiinteä osa runkoa.
Broncosaurus
Edited by - Ex_inkkari on 03/02/2007 23:46:17