Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.10.2006, 14:03
misku misku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 07.01.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

No niin taas pääsimme tähän iän ikuiseen kysymykseen mitä ja minne laitan ruostesuojaksi?
Itse jokusen auton suojanneena, omia ja "asiakkaiden" autoja omat kokemukset ovat. Nämä nykyajan aineet on todella hyviä OIKEESTI jos vaan osaa lukasta ohjeet ensin ; ) ruiskuttamista. Koteloon omaa ainetta ja pohjaan kannattaa laitaa alusta/kotelosuoja palandis koska alustasuoja ei saa koskaan kovettua kovaksi, jos se sen tekee niin siitä tulee huokosta ja vesi menee läpi. Itse olen joskus myös ruiskuttanut kotelosuojaa pohjaan jos on ollut pahoja pieniä koloja ja onkaloita koska sen on paljon juoksevampaa ja tunkeutuu todella hyvin. Siis tämän jälkeen annan kuivua ja sitten alustasuoja. Ja sit pitäis muistaa kaikki massat EIVÄT sovi keskenään! Uusissa autoissa on jotain ihme ainetta pohjassa, massa vaan hylkii,,,,ei siis kaikissa tietenkään Pösö on ainakin yks esimerkki. Mutta jos haluaa sotkea paikat öljyllä ja massalla niin mikäs siinä. Taitaa vaan olla niin, että niitä inssejä on monta jotka tutkivat näitä asioita ja taitavat oikeesti tietää mikä on parasta auton alle ja koteloihin. Mutta tään on vaan mun mielipide. Ja niin kuin juha toteaa tossa massa on elastista jos se on oikeesti tehty oikein vaikka auton massauksesta on jo tovi vierähtänyt,,,

Vastaa lainaten