Viestiketju: Suwago -telakalla
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.10.2006, 08:45
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Perusasetus

Siis jos sulla on B.O.P jaolla oleva TH-350 Oldsista, niin siihen menee suoraan esim: Buick 231 V6. Itse päädyin siihen just tehon ja väännön takia, ei häpee 305V8:a. Mulla CJ-5 Jeepissä ainakin potku riittää. Ovat edullisia jos kaasarikoneen hommaa, mut tietysti uudempi Chevyn 4.3l ruiskukone olis varmaan Pop esim: muistaakseni -87 uudemmasta Astrosta. TH-350 Tomaattia saa myös molemmilla jaoilla B.O.P + Chevy jollaiseen itse päädyin ..voi sitten koneessa päätyä mihin vain näistä GM-merkeistä. Itsellä oli just tuo Astron 4.3 cid mielessä, mut ei nyt ole tarvetta. Kaikissa takaveto/lukkoturbiinilodjuissa on käsittääkseni nuo kaikki pulttijaot. Siitä voi duunata pääaksulan vaihtamalla nelivetolodjun ja sit normaali turbiini halutulla stall Speedillä. Näin minä tein.

Yksi olennainen etu on painon lisäksi. V6 on paljon helpompi pitää viileänä. Jäähdytys on yleensä noissa pienikorisissa offipeleissä jonkinasteinen probleema.

Mun mielipide on, että 305V8 tai yli 4L 6-moottori riittää Trial käyttöön hyvin. Foffivermeet on sit ihan toinen juttu!

Vastaa lainaten