Aloitetaas tälläinenkin projektikertomus
Huomenna tulee talliin Suzuki SJ413 -87 johon olisi tarkoitus ympätä -92 Swiftin ruisku.
Swiftistä on purettu valmiiksi jo tarvittavat palikat
-imusarja ruiskuineen
-tietokone ja johtosarjat
Kaupasta käyty ostamassa
-korkeapaine sähköpumppu (Opel Ascona? kumminkin letkun väliin tuleva pumppu,EI tankkipumppu)
-180 asteen mutka (27-28mm sisähalkaisija) termostaatin kopalta lähtöä varten (Tampereella Korja-Kumista)
-jotain epämääräistä sähkökamaa (päärele,polttoainepumpun rele,sulakepesä)
-imusarjan tiiviste (Pirkanmaan Autotaito)
-nipat välisäiliöön (Polar Tampere)
-pakoputkeen hitsattava mutteri lambdan kiinnitykseen (Ruuvilinja Tampere)
Tankilta konehuoneeseen polttoaineen siirtosysteemi olisi tarkoitus toteuttaa Suzukin omalla mekaanisella pumpulla joka pumppaa polttoainetta konehuoneessa olevaan välisäiliöön.Välisäilöstä polttoaine siirtyy korkeapainepumpun kautta ruiskulle.Katsotaan saadaanko pelaamaan
Yritän ottaa mahdollisimman paljon kuvia projektin eri vaiheista,ja jos systeemi onnistuu ilman suuria ongelmia,seuraava vastaava projekti olisi jo odottamassa.
Eniten arvelluttaa etukäteen nopeudentunnistimen puuttuminen.Swiftissä nopeudentunnistin on mittariston sisällä ja mahdoton siirtää SJ:n mittaristoon.
Omassa kisa-autossa (SJ410) on -91 Swiftin koko ruiskukone ja se tuntuisi toimivan erinomaisesti.Nopeustunnistinta siinäkään ei ole,mutta tuntuisi toimivan normaalisti ainakin 60 km/h nopeuteen asti.
Tässä linkki Racing Rabbitin koneen vaihdosta
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=24024
Edited by - Racingrabbit on 19/02/2008 17:14:08