Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 23.10.2006, 20:20
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Jep. Yhdistelmä viikonlopun pakkanen, jäätynyt ajastinkello, aamuyö ja tarve kotiinpääsyyn. Nuotiotakaan ei huvittanut ruveta virittelemään. (mersu ei muuten lähtenyt, eikä sierra eikä nissani) Rekkarin saa vakoilla ajopäivinä Nokialla, vaikka myyntihaluja ei olekaan.

Vastaa lainaten