Joopa, ideana tuo lienee kokeilemisen arvoinen..
Mutta tuo leikkaus tehdään ainakin raskaan kaluston renkaisiin ( Regroovable ) masiinalla joissa on lähinnä partakoneenterää muistuttava lipare jossa on
sähkökuumennus ja muotoilu uran mukainen, syvyyttä
max. 3-4 mm ja uraleveys esim. off-road truckseihin
vain 8-10mm. Renkaissa ei saisi olla jälkiä kivistä,
viiltohaavoista eikä ne saa olla lähellekään runkokudosta kuluneet, uritus tehdään jo noin 70%
kulutuspinnan omaavaan läskiin. Tieteskin tuo saattaa
maastossa olla ihan OK idea, mutta kestävyys sitten
tosipeleissä voi olla jotakin ihan muuta.. Mielenkiintoista tietää mitä tapahtuu, kun kaiverrat
nuo kurrat lopulliseen pintaan saakka!? Suoritus sinänsä jos noilla pääset peltoa pidemmälle, mutta
eihän ne renkaat sitä suoritusta paranna, vaan kyllä
se menee, jos on kuski joka vie ja kaikki muukin on
kohdallaan jne. jne.
Kerropa kuitenkin miten noilla sitten olet tullut
offiajossa pärjänneeksi - tosin hiukan aikaisemmassa
vaiheessa olisi ehkä kannattanut pistää leikaten..
Näyttää niin matalalta tuo kuvio!!
Note! This message was posted anonymously!
|