Hiljainen ja mukava on, lisäksi talvella lämpimämpi kuin Classic.
Eiköhän noihinkin ilmene kilometrien mukana eriasteisia kolahteluja sun muuta, normaalisti ei pitäisi kuulua mitään. Muista kokeilla HI-LO kytkentä jakolaatikosta, siirto on sähkömoottorilla ja tietysti sillekkin pitää olla oma ECU... Pitää vaihtaa aluetta pienellä viiveellä ja varoitusvalon tulee sammua mittaristosta.
En tiedä oletko miten ajellut Rangeilla, mutta ABS-valo palaa kunnes vauhtia on vähintään 7kmh. Ei siis ole vika kun valo killittää itsepintaisesti käynnistyksen jälkeen.
ABS-pumpun pitää surista silloin tällöin, auto sammutettuna pitäisi kestää muutama jarrun painallus ennenkuin pumppu käynnistyy. (Painevaraaja)
Lainaus:
quote:
No siinähän tulikin jo aika mukavasti, kiitoksia avrolle.
Ajossa tuollainen on ilmeisesti suhteellisen mukava ja hiljainen? Onko voimansiirrossa mitään häly-ääniä olemassa mitä kannattaa erityisesti kuulostella tai testata?
|
Life sucks, then you die...