Lainaus:
quote:
Ai alaväännön kanssa? Sitä tuli kuule reilusti lisää. ~1500rpm ja 280Nm Siitä tasanen nousu 4000rpm asti jolloin tuli ~311Nm
Vakio rankku antaa ton 280Nm 2800-3000rpm tienoilla.
Tossa sen 3,5sen Efin vääntökäyrä, joku niistä monesta vedosta. Mulla on pari muutakin käyrää jossa tehoa saatiin 5 heppaa enmmän, mutta ne on tallessa jossain kansion papereiden seassa. Ja tuo löytyi ensimmäisenä.
http://www.roverfriends.fi/rover/ind...showtopic=1040
Tossa yks/joku vedos 4,6sen vääntökäppyrästä. Hieman epätasasempi kuin 3,5sen, saattaa riippua monesta tekijästä. Pitäs tilata penkkiin vielä aika ennen lumea jotta tietäs tän hetkisen tilanteen.
http://www.roverfriends.fi/rover/ind...showtopic=1042
Pitäs näiden alavääntöjen piisata rankkuunkin.
Huomattavsti mukavempi tuo meidän Lantikkarange on tolla nykysellä koneella ajaa kuin vakio 3,5sella 165heppasella efillä. Lähtee 700rpm luokasta aivan eri tavalla, ja ei tartte huuattaa niin paljoa kuin vanhaa konetta.
|
Nuo 9.35 puristukset tuosta 3.5 koneesta vakiomännillä kanttalaskemalla?
Pistää kyllä ajatteleen tuo vääntökäyrä. Harvoin sitä mettässä mälvätessä suurta tehoo tarvitaan, mutta kyllä lisäreservi ois aina kiva. Tosin ite kaipaisin lisää vetoa tienpäälle. Aika hengetön peli on oma raakku noilla 36 tuumasilla SX:illä nelosvaihteella.
No jons viikonlopun aikana kerkeis purkaan yhden 88 mallisen räjäytetyn koneen, että oisko siittä jääny kannet käyttökelposeks.