Pikkusen ihmetyttää . Elisan edellisessä laskussa oli viivästyskorkoa ja huomautus maksu. Omasta mielestä ei laskut ole olleet myöhässä , ja siksipä soittamaan asiakaspalveluun .
Heti alkuun halusin tietää päivämäärän milloin lasku oli maksettu, verrattuna eräpäivään- ei sanonut , alkoi vaan heti perumaan ko maksuja.
Tenttasin edelleen kuin kauan oli ollut sitten mukamas myöhässä. No sanoi sitten pakosta päivät, ja oli ollut kokonaista kolme päivää , josta heti siis koittivat laskuttaa. Tässä on varmaan olemassa aikaraja missä ajassa vasta muodostuu ylitysmaksut .
No peruivat sen siis .Oliko kokeilu jos menisi läpi ? Monellako on mennyt jos ei muista laskujen maksamisia ?
Nyt viime laskussa laskutetaan kevään ja kesän puheluita . Ollut kuulemma ongelmia silloin laskutuksessaan . Hyvä - kuka enää tietää oankohan nuokaan todellisia loppujenlopuksi . Alkaa epäilyttää .
Ja vielä tuo "hupaisa" aloitusmaksu, joka on tulossa puheluihin. Varmaan sitä on tulossa, tai jo onkin muissakin yhtiöissä . Mutta ei oikein silti tunnu mukavalta, että tuolla koitetaan saada ihmiset tekemään puhelinpaketti sopimuksia , niillähän aloitusmaksun ilmeisesti välttää kun sitoutuu pitkään kihlajaiseen yhtiön kanssa, ja saa vaikkapa 3g luurin , mikä ei monessa paikassa kuitenkaan toimi tarkoitetulla tavalla . Hyvinmenee Hyvä Elisa !! Onneksi on vielä valinnanvaraa .
_________________
joopajoo
__________________
no 5 year warranty awailable

,нет 5-летняя гарантия ,no 5-aastane garantii ,全く5年間保証しない ,沒有5年質保 ,ej 5 års garanti, aucune garantie de 5 ans, ไม่รับประกัน 5 ปี,no 5-sano damaanad, keine 5-Jahres-Garantie, ymmärräkkönää ei 5 vuojentakkuuta