Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Suikkaa oppii ajamaan tiellä jo puolessa vuodessa! Englantilaisilla palstoilla keskustelevat siitä onko joku uskaltautunut sillä moottoritielle, ja montako km ajanut siellä. Metsässä on harmia, kun lukolliset isopyöräiset pelit ei pääse perässä (shit happens), ja kuskit ei sitte tarjoa makkaraa.
|
Päivän paras kommentti !!!!
Liikkuva jääkaappi rules....
|
Monella täällä palstalla vastailevista on valitettavasti toi "merkki uskollisuus" liian syvällä veressä ja siitä johtuen kommentit menee enemmän oman puolusteluun, ku siihen, että vois oikeesti miettiä aloittelevalle sopivia vaihtoehtoja.
Mutta eipä ole kysyjä vielä kertonu, että meinaaks käyttää 7000€ autoon ja sit varustella vai onks se 7000€ varusteltuna???
Ja millaisella maastoajelulla olitte? Millainen kyseinen range oli, millä olitte ajamassa ja millaisia paikkoja ajelitte?? Kiinnostaako safarit, kilpailut vai mitä??
Meitä maastoautoilijoita kun o niiiiiiiiiin moneen eri junaan...eiku maasturiin, niin ajotyyliltä, ajohaluilta, ranketelu kyvyiltä, harrastus bubjetit vaihtelee jne. Eli olis kiva tietää, että miten "vakavasta" tulevasta offarista on kyse. Onks muuta autoilu taustaa / koneita/prätkiä harrastettu.
Mä olen aktiivi off road harrastuksen aloittanu Rangella vuonna 1991 (koppaa nostettu rungolta + 280/85-16 renkaat ja takana kemppi lukko....eli ei siis mitään ihmeellistä) ja matkan varrelle on mahtunu montaa erilaista maasturia ja eri merkkisiä ja en mä olemitään yhtä suosikkia löytäny, mikä olisihan ehdottomasti maailman paras....tai edes suomen paras maantielaillinen maasturi. Suomen katsastusmääräykset on vaan hiljentäny intoa laitella noita katulaillisia maastureita jo monta vuotta.
<center>
---------------------------------------
Land-Wagoneer rojekti
www.formula-offroad.fi
</center>