Tuli tossa taas yksi cruiseri lisää tallin taakse kun hankin '81 HJ-60 raadon kokoelmiini. Näin vanha HJ on aika bullshit kun siinä ei oo ees FF taka-akselia mutta tarkoituksena olisi ainakin heittää etuaksulan levyjarrut BJ-40 akseliin. Onko levyjen vaihto ihan suora bolt on hommeli ja mitä ongelmia voi tulla eteen. Riittääkö 40 jarrupääsylkässä tehot levyille ja joutuuko jarrubalanssin takia virittämään jonkun kalliin venttiilin?
Toinen kiinnostava ajatusleikki olisi heittää HJ:n kutoskone berttaan. En oo viäl mittaillu kuinka pitkä hj:n tekniikkapaketti on verrattuna bj:n vastaavaan. Joku joka on kyseisen operaation tehnyt voisi hieman valaista asiaa kuinka lähelle moottorin kiinnikkeet, laatikon kiinnikkeet, kardaanit yms. osuukaan vai joutuuko kaiken rakentelemaan uusiksi...