Lainaus:
quote:
Onkos noissa sj410 ja sj413 miten suuria eroja noin käytännössä? Kaikkea nippeli tietoa olen niistä jo lukenut, mutta aivan käyttö kokemuksia hakisin. Ja miten kyseisissä akselit kestää vähän isompia renkaita?
Ja niistä varusteita, tässä palstaa lukiessa on tullut seuraavanlaista listaa mieleen:
maastotunkki, rengastus(31"??)vinssi, liinoja, valoja. Mites noihin Suzukeihin toi pohjanpanssarointi?
|
Litrasella koneella liikkuu ihan OK, tosin ei isommasta koneesta haittaakaan ole. Jos nyt hankkisin suikan niin todennäköisesti kallistuisi 1,3 koneeseen.
Tekniikka kestää (kuulemma) suhteellisen hyvin. Tosin kaikenhan saa rikki, jos haluaa tai jos ajotyyli on rankka. Suurin sallittu rengaskoko on 29" mutta aika moni ajaa 31" kumeilla (tai vielä isommilla). Nuo 31" renkaat vaatii jo rengasaukkojen isontamista.
Pohjaan tarvii välttämättä panssarit keskelle jakolaatikon alle ja taakse pensatankin alle. Valmiita panssareita löytyy ihan kohtuuhintaan tältä palstalta. Vinssi on aika pakollinen varuste. Sitten on tietysti alustan korotus, valmiita sarjoja löytyy tai sitten voi itse tehdä spoa:n. Mutta alkuun pääsee ilman jousituksen muutoksiakin.
Itse asiassa suikalla pääsee harrastamaan aika vähillä muutoksilla/varusteilla/hankinnoilla. Harrastuksen edetessä voi laitella autoa enempi.
Liikkuva jääkaappi rules....