Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 17.10.2006, 20:59
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Tosta jakaja hommasta on sellanan mielipide/kutina (ei tietoa eikä kokemusta, mutta luuloa on) että kärjet saattavat aiheuttaa ylimääräistä häiriötä ruiskulle. Tuo ruisku on kuitenkin pikkusen herkempi laite ja vaatii tarkemman tai paremman "häiriöttömämmän" singnaalin.
Muistaakseni jossakin luki jotain että kärkien välissä syntyy kipinä ja se on liian voimakas "triggeri" ruiskulle ja saattaa tehdä häiriötä. Mistäs tuo pyörimis nopeus tieto on otettu ruiskulle? Puolan miinukseltako suoraan?

Tosta seoksesta sen verran että sitä ei huomaa jos se käy vähän laihalla huippukierroksilla, se ei kuitenkaan niin laihalla mene välttämättä että hajottaisi mitään, mutta saattaa silti olla hitusen laihalla. (ootko katsonut tulppien värin)
Ainakin oma kone nykii jos seos on laihalla (Ohjelmoitava ruisku)kun seosta rikastaa niin nykiminen loppuu.
Ootko tarkistanut että bensanpaineen säätimelle menevä alipaine letku on ehjä?
Sitten joku joskus on sanonnut että kun rooverin kuumalanka mittarin seos ruuvia ruuvaa niin sen pitäs vaikuttaa koko kierrosalueeseen? Lankahan ei itse ole "pää" kanavassa vaan sijoitettu piiloon sivukanavaan, ja seos ruuvi estää ilman virtauksen sen sivukanavan läpi. Ymmärtääkseni tolla ruuvilla saa ruuvattua sen kanavan lähes umpeen? En oo purkanut ikinä mittaria niin paljoa että sanoisin varmaksi.

Vastaa lainaten