Viestiketju: Suzukin viritys
Näytä yksittäinen viesti
  #30  
Vanha 17.10.2006, 17:59
kyläseppä kyläseppä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.11.05
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 38
Perusasetus

Kyllä männästä kärsii tavaraa yleensä ottaa pois, mut järjen kanssa tietysti. MI16 pösön männistä otin millin pois ja männän laelle keskikohtaan jäi vielä muistaakseni noin 4,5mm ja on kestänyt 0,8 ahdoilla ihan hyvin (yli 250 heppaa). Juju piileekin siinä tehdäänkö auto mihin tarkotukseen onko rataajossa vai siviiliajossa, meinaan et jos sillä pösöllä lähtis radalle vetämään niinku oikein tosissaan 50Km niin veikkaan et saattas tapahtua tuhoja (männän pää ylikuumentua tai jotain). mut kun otetaan hetkellisiä tehoja ja vedätyksiä esim. 1/4mailia, niin ei ongelmia. Ainakaan vielä

Joo ja jäärata taunuksestakiin on sorvattu milli pois männistä ja hyvin kestää paitsi kannentiiviste

Ainiin ja jäärata volvofiesta kombinaatiosta sorvataan milli pois kun saahaan kone TAAS levälleen ja epäilen et ei tule männistä ongelmaa vaan kaikesta muusta

Tuollainen opelin 1,7diiselin turbo näyttää kyllä niin pieneltä et varmaan antas ahtoja litrasella koneella jo aika mukavasti.

Vastaa lainaten