Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 16.10.2006, 05:14
tomikoo:n Avatar
tomikoo tomikoo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: mäntsälä, hautjärvi
Viestit: 1.846
Perusasetus

Toisaalta tossa RR:n Suzukissa noi takaputket on oikein kun ne on "rungonpäällä". Silloin on täydessä voltissa todennäkösempää ettei runko pain korin sisään. Näin jälkikäteen ajateltuna olis voinu toteuttaa noi O´rangen kaaret vähän toisin kiinnityspisteiden osalta. Takatuethan on tossa "tyhjän päällä" ja vieläpä melko kaukana rungosta.





Yks tärkeä juttu, mikä monasti jää kaaria tehdessä huomioimatta, on se että kaikki mutkat tulisi olla "ulospäin" työntäviä. Tarkoitan sitä, että esim. kojelauta kierretään usein sisältä ulos päin olevalla mutkalla ja tällöin mikäli kaaret antaa periksi, alkaa tila ohjaamossa pienentyä melko pian ja tulee ahdasta.

<center>Menossa Mukana: MäntsälänVaraosa/Kone-Heino,
Mairuen kone ja pultti, AE-Kuljetus,Funny Shop,Britti-Osa, Alu-koo
</center>
Vastaa lainaten