Näytä yksittäinen viesti
  #74  
Vanha 15.10.2006, 12:48
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.289
Perusasetus

Lainaus:
quote:njyt en ymmärtänyt tota suoraan sopimista?
Sitä aattelin, että josko sais pultattua galantin vetolevyn + turbiinin + asetelman + kytkimen + laatikon johonkin moottoriin.
Lainaus:
quote:Joo laitettiin sellainen kuppi lämpösovitteella siihen tulpaksi
Eikös siinä olis hyvä olla laakeri kannattelemassa akselia? Galantissahan on märkä neulalaakeri kannattelemassa.
Lainaus:
quote:Jonkun projektiin on näköjään tulossa tommonen...
Voishan tommosen laittaa, mutta osaako..
Lainaus:
quote:Sitten paineasetelma täytyy saada kiinni limppuun. Olisiko sen mittoja saatavilla? Silloin voisi miettiä V8/LT95-asetelman sovittamista.
Käsissä pyöriteltynä V8/LT95 asetelma & levy on halkaisijaltaan liian suuri, verrattuna siis tuohon mitsun levyyn/asetelmaan. Galantissa on ilmeisesti sama levy kuin pajerossa/L200 mitsussa, taas kerran käsissä pyöriteltynä näytti siltä.
Lainaus:
quote:Seuraavaksi on tehtävä koneen ja kaavelin väliin sopivan mittainen adapteri. Sen voisi ehkä tehdä yhdestä tai kahdesta ylimääräisestä LT95:n kaavelista. Pituudesta oli jotain juttua jo aikaisemminkin. Vaihtoehtoisesti voisi polttaa ja koneistaa kaksi laippaa ja hitsata niiden väliin ison putken.
Tai sitten kuten "Team Ojalan" rangessa, eli turbiini on LT95:n kaavelin sisällä, eikä ole jatkopalaa välissä kuten Jarilla. Ainakin näin olen ymmärtänyt..

Vaihtoehtoina olis laittaa tuo turbiini rangeen V8-LT95 väliin, tai sitten johonkin häksättimeen bolt-on yhdistelmällä mitsun 2.3TD, galantin vaihdeloota ja jokin jakoloota.. On vaan turhan pitkä tuo galantin vaihdeloota.

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Vastaa lainaten