Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.10.2006, 19:56
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin niitä minun todisteitani. MITEN PYSTYISIN TODISTAMAAN
Eipä ole minun ongelmani. Nimittäin, jos et vielä ollut huomannut, niin minun velvollisuuteni ei edelleenkään ole yrittää todistella sinun väitteitäsi.
Lainaus:
quote:
Wicca.fi: Hakusanalla alasti löytyi viitteitä näihin samoihin harhaluuloihin joita sinullakin on, eli alastomuusriitteihin, ja yhden joka liittyi kansanuskontoihin ja sekin oli näotä eräänlaisia "juhannustaikoja" eli kerätään kukkia alastomana kesällä keskellä yötä, kaikenlisäksi asuttomissa metsiköissä. Voi voi, mihin tämä maailma on menossa?
Eli myönsit alastonrituaaleja tapahtuvan! Mitä ihmettä varten sitten heti taas intät kaiken aikaa taas vastaan, kun nyt taas tässä tapauksessa olet itsekin sitä mieltä, että wicat heiluvat alasti metsissä? Jätit muuten tarkoituksella huomiotta esimerkiksi tällaisen paljastavan lauseen, joka tuolta löytyi: "...jos itse kuulisin jos asuisin saman katon alla jokun kanssa, että hän menee kuutamolla alasti tanssimaan niin luonnollinen reaktio kummpanina olisi kysyä että mikäs juttu se on...". Eli kuutamolla alasti tanssimista esiintyy. Toinen kirjoittaja puolestaan kirjoittaa näin: "Toisekseen, tapakrisselin kanssa voi tulla turhaa vääntöä asiasta jos toisestakin, esim. siitä, miten juhlapyhiä vietetään tai passaako viettää iltoja tyttöporukalla kuutamolla alasti tanssien." Eli hän puolestaan viettää iltoja tuolla tavalla - tuossa hän mietiskeli, miten kertoisi tästä asiasta mahdolliselle poikaystävälleen. Minusta muuten tyttöporukalla kuutamolla alasti tanssiminen ei ihan kuulosta "juhannustaialta" tai kukkien keräämiseltä.
Lainaus:
quote:
Wicat siis ovat luonnonihmisiä. Mikä heissä aiheuttaa sinussa niin suurta pelkoa/inhoa/vihaa että levität tälläistä propagandaa netissä?
Kyllä se pelko, viha ja inho on kokonaan ei-kristittyjen puolella. Totisena kristittynä minähän rakastan jokaista lähimmäistä, myös nuoria wiccatyttöjä, ja haluan auttaa heitä! Siksi siis varoitan wiccoja siitä, että heidän puuhansa on vaarallista ja syntistä. Kuvaavaa, että sinulle tulee lähimmäisten auttamisesta heti välittömästi mieleen pelko ja inho ja viha.
Lainaus:
quote:
Ja kaiken lisäksi. Se, että minulla ei ole mitään keinoa esittää todisteita ja sinulla on tekaistuja, ei saa sinua olemaan yhtään oikeammassa.
Et sinä voi kumota todisteita pelkästään inttämällä, että tekaistuja, tekaistuja. Muutenhan kukaan ei voi koskaan todistaa mitään, jos todisteet voi aina kumota ilman perusteluja pelkällä inttämisellä. Eli sinun täytyy antaa vastatodisteita ja vastakkaista näyttöä, muuten tilanne on edelleenkin se, että olet hävinnyt tämän keskustelun perinpohjaisesti, koska et pysty perustelemaan yhtään mitään.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten