Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.10.2006, 20:53
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Yksi kysymys vielä Niilo.
Ahaa, eli siis lopetat tämän jälkeen tänne kirjoittamisen ja luovutat ja myönnät hävinneesi keskustelun perinpohjaisesti. Sepä hyvä.
Lainaus:
quote:
Kenelle sinä tämä todisteet viet? Poliisille vai?
Ei maailma muuttu Niilo, vaikka hakisit lopun elämäsi todisteita.
Jokainen kristinuskon vastustaja ja saatananpalvonta aina uudestaan rukoilee vaatii kiihkeästi todistamaan tieteellisesti joka ikisen sanan, jossa osoitetaan heidän slash- ja Harri Potter -harrastuksensa noituudeksi ja saatananpalvonnaksi. Eli luonnollisesti sinua tietenkin silloin harmittaa se, että todisteita näitä syntisiä vastaan kerätään ja että niitä löytyy runsaasti. Siksi kyselet ja epäilet ja intät ja vänkytät tietenkin tuolla tavalla, koska se on ainoa vaihtoehto, millä enää voit takertua epätoivosena oljenkorsiin. Mielestäsi ei tietenkään edes saisi kerätä todisteita saatananpalvojia vastaan.
Lainaus:
quote:
Ja en minä kuolemaan asti tänne kirjoita, pitää töissäkin käydä. Ei pöytääni leipä ilmesty jumalan armosta.
iankaikkiseen kidutukseen? Luulen että kuoltuani joudun hauta-arkkun ja maan alle, ellei minua sitten tuhkata.
Niinpä luulet. Luulo ei ole tiedon väärti.
Lainaus:
quote:
Niilo, sinä voit olla jumalan lapsi mutta et jumala itse. Joten älä ala tuomitsemaan ihmisiä. Se on yksi synti raamatun mukaan, muista se.
Aivan, siksi painotankin aina joka ikinen kerta sitä, että Jumala on nimenomaan antanut täysin vapaan tahdon. Sinäkin saat tehdä juuri niin kuin haluat, jos haluat esimerkiksi rypeä irstaissa synneissä alati ja päätyä kuolemasi jälkeen Helvettiin iankaikkiseen kidutukseen. Sitä tuomiotahan minä en tietenkään sinulle langeta. Kokeilepa lukea esimerkiksi sellaista kirjaa kuin Raamattu, niin sieltä löydät nämä asiat. Ei tietenkään ole mikään pakko yhtään lainkaan luottaa minuun missään. Voit aivan hyvin jatkaa sydämesi paaduttamista ja vältellä mahdollisimman paljon totuutta.
Lainaus:
quote:
Hyvää syksyä sinulle ja toivottavasti löydät elämällesi oikeata tarkoitusta. Auta vaikka kodittomia tai muita kärsiviä, he tarvitsevat sitä meitä enemän.
Onneksi sinä anonyyminä nimimerkkinä näytät tällä tavalla esimerkkiä! Jokainen voi hiljaa mielessään miettiä, kuinka tuokin kirjoituksesi oikein tavattoman paljon auttoi köyhiä, syntisiä ja kärsiviä ihmisiä. Raamatussa on muuten sellainen sanonta, jossa puhutaan tukin ottamisesta omasta silmästä, ennen kuin moititaan (kuviteltua) rikkaa jonkun toisen silmässä...mutta Raamattuhan sinua ei näköjään voi yhtään millään tavalla tietenkään koskaan ikinä kiinnostaakaan, joten unohtakaamme se nyt tässä yhteydessä mahdollisimman pian äkkiä.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten