Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.10.2006, 15:18
Iita Iita ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 03.10.06
Sijainti: Finland.
Perusasetus

"Miksi minun pitäisi etsiä sinun väitteillesi todisteita!? Silloinhan olisi ihan sama, jos keskustelisin täällä yksin. Tosin siltähän tämä alkaa näyttää. Minä esitän todisteita ja perustelen, sinä vain jankkaat, että ei voi olla, ei voi olla, sitten toteat että sinulla ei ole mitään todisteita ja sitten taas että ei voi olla, ei voi olla.

Tarkastellaanpa tätä matemaattisesti. Minä olen esittänyt todisteita jonkin määrän, sanotaan n kpl. Sinä olet esittänyt nolla todistetta. N on äärettömän paljon enemmän kuin nolla. Eli olen tähän mennessä todistanut väitteeni äärettömän paljon varmemmin kuin sinä. M.O.T."

Oletatko minun nyt käyvän ottamassa kaksi kuvaa, toisen metsästä, jossa ei ole noitien nuotiopaikkoja ja toisen paikkakuntamme kirkosta? Ja vielä ekstrana kolmannen, jossa näkyy oivallinen noitapiirin paikka, mutta koskemattomana? Silloin minulla taas olisi matemaattisesti m kappaletta todisteita, sinulla n, ja m&gt;n, eli minä olisin [u]matemaattisesti</u> oikeassa, mutta todellisuudessa olisimme samassa pisteessä, koska kummankaan todisteita ei voi näyttää toteen.

Iita kiittää.

Edited by - Iita on 13/10/2006 16:19:23

Edited by - Iita on 13/10/2006 16:20:02
Vastaa lainaten